Lena Östman

Som din personliga tränare vill jag leverera känslan av att träning är roligt och enkelt. Det enkla är ju det som blir av. Jag träffar de flesta kunder utomhus och i deras närhet till hemmet eller jobbet. Det kan vara på ett utegym, i ett löparspår, en park eller i en hemmaträdgård.

 

 

 

Träna ute oavsett väder

Härligt, nu är det sommar igen. Lättare med klädval och kroppsaktiviteter är återigen lite enklare. Oavsett om det är uteträning, trädgårdsjobb eller löpning. Det är en härlig känsla att träna, känna sig tränad och väl fungerande! Jag hjälper dig gärna med nya sommarideér! 

Antingen finns rutinerna redan på plats eller så håller dom på att skapas. Jag hjälper dig gärna på traven att hitta den långsiktiga planen som ger dig det hållbara fysiska liv du vill ha och behöver. Bra träning och bra kost gör livet helt enkelt mycket lättare!

Gruppträning
- CirkelFys med styrka och puls. Träning med egen kroppsvikt plus enkla redskap.
- Rygg- & Axelhälsa. Rörelser och styrka för vår centrala del av kroppen.
- Rump-Pump. En stark bakdel ger många hälsosamma fördelar.
- Löpcoachning med löpteknik, kompletterande övningar och intervaller.
Läs mer om aktuella gruppträning

Helhet 
För dig som vill komma igång med ett hälsosammare liv, gå upp eller ner i vikt eller vill ändra inrikting på redan befintlig rutin 
Kostrådgivning med bland annat kostdagbok för analys och förslag på enkla förändringar
Genomgång av önskvärd träningsinriktning med uppsatta mål och delmål
Personlig Träning under t ex tre månader med kompletterande träningsprogram för egen träning

Special
För dig som vill lyfta träningen till nya höjder, stärka upp ev svagheter, finjustera teknik eller behöver ha ny inspiration
Analys av startstatus, genomgång av målbild och individuellt anpassat program
Exempel: Kompletterande träning till din sport/motion, löpcoachning, ergonomianpassad träning

Vardag 
För dig som vill ha en guidande hand i vardagen till ett mera fysiskt aktivt liv
Gemensam genomgång av nuvarande status, förslag på förändringar gällande kost och vardagsmotion, enkla hemmaövningar och regelbunden uppföljning. Personligt anpassad träning utifrån dina önskemål och förutsättningar.
Exempel: Rörlighetsträning, stabiliseringsträning, stavgång eller enligt dina önskemål

 

@enkeltraning